روش های که این کتاب برای درمان زود انزالی به ما آموزش می دهد واقعا اثر فوری دارد.تمرینات خاصی تو این کتاب است که واقعا برای برطرف شدن زود انزالی موثر است
رضاقناعی.قم

واقعا این کتاب برای مشکلات جنسی و زناشویی مانند زود انزالی و ناتوانی جنسی خیلی خوب بود چون روش های را آموزش می دهد که خیلی خیلی ساده است و از عهده هر کسی بر می آید و اصلا وقت شما را نمی گیرد و برای همین است که می گویم این کتاب عالیه

من از قسمت تمریناتی که در این کتاب است خیلی راضی ام چون واقعا تاثیر داره.من خودم فقط تمریناتش رو برای درمان زود انزالی استفاده کردم که خیلی خیلی راضی بودم.
از دوستان هر کدوم که زود انزالی و یا ناتوانی جنسی دارند این کتاب خیلی موثر است.
نوید پور احمد.تهران

من مشکل ناتوانی جنسی داشتم در این کتاب چند روش برای درمان ناتوانی جنسی گفته شده بود و من هم دیدم که این سایت درباره مشکلات زناشویی است بلافاصله کتاب رو گرفتم و واقعا برای ناتوانی جنسی و زود انزالی خیلی عالی بود
این کتاب رو من به صورت رایگان از این سایت گرفتم

مشکل زود انزالی داشتم اما با توصیه های این کتاب بهتر شدم و زمان کنترل انزال برای من بیشتر شده است و این برای من خیلی جالب و هیجان انگیز است
از تیم پزشک آنلاین که این کتاب را در اختیار من قرار دادند بسیار تشکر می کنم
فردین داوری.کرج


منبع: زناشویی