زیبایی آنلاین

جدیدترین آموزش های زیبایی پوست و مدل های زیبایی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

مدت زمان طبیعی انزال در مردان

مدت زمان طبیعی انزال در مردان

انزال زمانی اتفاق می افتد که مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود. دو نوع زود انزالی داریم:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

ناتوانی جنسی در مردان

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.
پرسش و پاسخ زیر مقالات
درمان زود انزالی با مواد غذایی طبیعی و گیاهی
هندوانه

این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

– هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.
خوردن هندوانه
مارچوبه و شیر

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

تقویت قوای جنسی
ترکیب زعفران، بادام، زنجبیل، هل

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود. برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریم غفاری

درمان قطعی دیابت نوع۱

درمان قطعی دیابت نوع۱

 

درمان قطعی دیابت نوع1

دانشمندان به تازگی روشی برای درمان قطعی دیابت نوع ۱
در موش ها کشف کرده اند.محققیق امیدوارند که با موفقیت آمیز بودن این روش در درمان قطعی دیابت نوع ۱ بر روی موش ها در مرحله بعدی این روش بر روی انسان هم موفقیت آمیز باشد

در ایالات متحده امریکا حدودا ۲۵/۱ میلیون نفر به دیابت نوع ۱ مبتلا هستند این بیماران تا به امروز فقط با تغییر در رژیم غذایی و دز هایی که از انسولین استفاده می کردند قند خون خود را فقط کنترل می کردند و روشی برای درمان دیابت برای همیشه نبود.اما خوشبختانه دانشمندان روشی را برای درمان دیابت نوع ۱ کشف کردند که این آزمایش بر روی موش ها خیلی خوب و موفقیت آمیز بود اما هنوز بر روی انسان انجام نشده است.محقیق اعلام کردند که حتی ممکن است این روش بر روی افرادی که دیابت نوع۲ دارند هم موثر باشد

درمان قطعی دیابت نوع۱

تازه های درمان دیابت نوع 1

ابتلا به دیابت نوع ۱ شرایط بدی را برای یک فرد ایجاد می‌کند. زمانی این بیماری بروز می‌کند که لوزالمعده از تولید انسولین مورد نیاز بدن به منظور مدیریت سوخت و ساز قند دست می‌کشد. تا قبل از اینکه رو‌ش‌هایی برای تزریق انسولین مصنوعی ابداع شود، این بیماری به اندازه انواع سرطان‌ها خطرناک و مرگبار تلقی شده و سالانه جان افراد بی‌شماری را در سراسر دنیا می‌گرفت.

در دیابت نوع ۲ نیز چنین شرایطی حکم‌فرماست، با این تفاوت که شدت آن کمتر بوده و لوزالمعده به جای توقف کامل تولید انسولین، میزان بسیار کم و ناکافی از آن را تولید می‌کند. در برخی موارد بیماران می‌توانند تنها با داشتن یک رژیم غذایی خوب و بدون نیاز به تزریق انسولین مصنوعی، دیابت نوع ۲ را مدیریت کنند.

همچنین بخوانید :

درمان دیابت نوع 1 با طب سنتی

حذف گلوتن از رژیم غذایی و افزایش خطر ابتلا به دیابت

متاسفانه دیابت یک بیماری خود ایمن است. انسولین توسط سلول‌های ویژه‌ای در لوزالمعده با نام سلول‌های بتا تولید می‌شود. در برخی موارد سیستم ایمنی بدن انسان در برابر خود قرار گرفته و با دشمن فرض کردن این دسته از سلول‌ها، به آن‌ها حمله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. علت بروز دیابت در برخی موارد همین مورد است. وقتی این بیماری بروز می‌کند که شدت تخریب سلول‌های بتا از مرز هشتاد درصد عبور کند.

برای درمان قطعی دیابت نوع ۱ سلول‌های عادی تبدیل به سلول‌های بتا می‌شوند

درمان گیاهی دیابت نوع 1

روش جدید درمان قطعی دیابت نوع ۱ در مرکز علوم بهداشت تگزاس در سن آنتونیو و توسط دو فرد با نام برونو دویرن (Bruno Doiron) و رالف دیفرانزو (Ralph DeFronzo) ابداع شده است. در این روش با استفاده از انتقال ژن‌ها، سلول‌های لوزالمعده موش‌ها دگرگون شده و سبب می‌شود تا سلول‌های عادی خود را سلول‌های بتا تصور کنند. به این ترتیب تولید انسولین طبیعی در بدن از سر گرفته می‌شود. در این روش درمان دیابت نوع ۱ ژن‌های انتخاب شده‌ای از سلول‌های بتای خارجی گرفته شده و با استفاده از ویروس‌ها به عنوان حامل، به داخل سلول‌های عادی لوزالمعده فرد بیمار منتقل می‌شوند.

درمان قطعی دیابت نوع۱

سلول درمانی دیابت نوع یک
بر اساس گفته‌های دکتر رالف دیفرانزو، سلول‌های دگرگون شده قادر به تولید انسولین هستند، اما تنها در زمان وجود قند می‌توانند این کار را انجام دهند. البته این یک شرایط ویژه و استثنایی نیست، چرا که سلول‌های بتای واقعی نیز برای تولید انسولین به قند نیاز دارند. در صورت نرسیدن قند کافی به بدن، این سلول‌ها به صورت مداوم هورمون تولید کرده و با سوزاندن کل قند در جریان خون سبب کاهش شدید قند خون می‌شوند.

همچنین بخوانید :

اندازه گیری بدون درد قند خون با محصول جدید PKvitality

به عقیده وی، برای درمان دیابت نوع ۱ تنها کافی است بیست درصد از سلول‌های بتای از دست رفته را جایگزین کرد. اگر سلول‌های بتای جدید به سادگی تولید شوند، ممکن است سیستم ایمنی مجددا به آن‌ها حمله کرده و سلول‌های بتا را مجددا از بین ببرد. یکی از مزایای روش جدید ابداع شده برای درمان دیابت نوع ۱ ، کار کردن آن پیرامون قوانین سیستم خود ایمنی بدن است. این سیستم به جای از بین بردن سلول‌های دگرگون شده، آن‌ها را نادیده می‌گیرد.

درمان قطعی دیابت نوع۱

قطره دیابت

به گفته دکتر رالف دیفرانزو اگر دیابت نوع ۱ حتی برای حدود پنجاه سال مداوم نیز با سلول‌ها همراه بوده باشد و دانشمندان سبب شوند که اکنون تمامی آن‌ها تولید انسولین را آغاز کنند، باز هم انتظار می‌رود سیستم ایمنی بدن در برابر آن‌ها جبهه نگرفته و پاسخ نامطلوبی از سوی آن مشاهده نشود. اگرچه بهبود دیابت نوع ۱ در موش‌های آزمایشگی خبری بسیار بزرگ برای جامعه پزشکی دنیا محسوب می‌شود، اما به گفته محققان فاصله زیادی بین درمان موش‌ها و انسان‌ها با استفاده از همین روش وجود دارد.

این تیم تصمیم دارد تا طی سه سال آینده، کارآزمایی بالینی و آزمایش مستقیم بر روی انسان را آغاز کند، اما تا آن زمان باید آزمایش‌های بیشتری بر روی انواع حیوانات انجام دهد. به عقیده این محققان هزینه آزمایش‌های مورد نیاز به منظور رسیدن به مرحله آزمایش مستقیم بر روی انسان، حدود ۵ میلیون دلار است. علاوه بر آن این دانشمندان باید با ارسال نتیجه پژوهش خود به سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا، به دنبال گرفتن تاییدیه تولید داروی خود باشند.

درمان جدید دیابت

برونو دویرن اشاره کرد که این روش خیلی خوب باعث درمان دیابت نوع۱ در موش ها شده است.به گفته وی این تیم تحقیقاتی توانستند در مدت یک سال دیابت نوع ۱ را در موش ها درمان کند.البته لازم به ذکر است که این روش درمانی بر روی موش ها انجام شده اما بر روی انسان باید احتیاط های لازم انجام شود.به گفته وی این روش باید بر روی حیوانات بیشتری که غدد درون ریزی شبیه به انسان دارند بیشتر انجام شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریم غفاری