مدت زمان طبیعی انزال در مردان

انزال زمانی اتفاق می افتد که مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود. دو نوع زود انزالی داریم:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

ناتوانی جنسی در مردان

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.
پرسش و پاسخ زیر مقالات
درمان زود انزالی با مواد غذایی طبیعی و گیاهی
هندوانه

این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

– هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.
خوردن هندوانه
مارچوبه و شیر

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

تقویت قوای جنسی
ترکیب زعفران، بادام، زنجبیل، هل

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود. برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.