در مو و پوست


شما در آینه یک روز نگاه کنید و متوجه برخی از مناطق را تکه تکه از پوست تغییر رنگ بر روی صورت و گردن خود را. چه خبر است؟
هر تعداد از چیزها، آن را تبدیل. شاید زمان بسیار زیادی را در آفتاب است شما را از چهره صاف خود را دزدیدند. شاید شما جای جوش تاریک. یا شاید تغییرات هورمونی شما را با تغییر رنگ به مدت ترک کرده اند. اگر چنین است، مو پوست (پوست کرم های سفید کننده و یا براق پوست نیز نامیده می شود) می تواند کمک کند.
"برای افرادی که به دنبال محو لکه های تیره، آسیب های نور خورشید ZAP، و حتی از رنگ پوست خود به طور کلی، کرم روشن پوست یک ابزار قوی، می گوید:" لسلی بومان، MD، یک متخصص پوست میامی و نویسنده نوع پوست راه حل .
ترین محصولات در همان شیوه ای کار می کنند. آنها را متوقف آنزیمی که باعث می شود سلول هایی که تولید رنگ در پوست شما - در غیر این صورت به عنوان ملانین شناخته شده است. چند مواد تشکیل دهنده اصلی می توانید این کار را: هیدروکینون، آربوتین، و اسید کوجیک.
شما می توانید هر دو محصول بیش از حد ضد و همچنین آنهایی که قوی تر از متخصص پوست خود را دریافت کنید. برخی از مارک های داروخانه محبوب یک مسیر آرام، مهار قدرت سویا و یا شیرین بیان را به آرامی روشن پوست.
صبر کلیدی است اگر شما تصمیم به سعی کنید یکی از این محصولات است. "از آنجا که چرخه زندگی از سلول های پوست و روند رنگ ساخت، شما در مورد 8 تا 12 هفته صبر کنید قبل از شما شروع به دیدن یک تفاوت واقعی،" بومن می گوید. برخی پزشکان با استفاده از یک محصول رتینوئید (مانند رتین- A) همراه با lightener برای کمک به چیزهایی سرعت.
سمت تاریک، پس به صحبت می کنند، به slathering در این کرم ها - به خصوص آنهایی که قوی - می تواند باعث تحریک پوست و خطر آفتاب سوختگی. بنابراین استفاده از کرم های ضد آفتاب (SPF 30) هر روز، حتی وقتی که باران. کرم استروئید مانند هیدروکورتیزون می توانید بوسیله ضربات متوالی بالا یا پایین راندن پایین التهاب، و کرم غنی از آنتی اکسیدان می تواند باعث تحریک اسکواش کمک و محافظت از پوست از آسیب